Thursday, July 3, 2008

mercun!!

hari ni.... dapat 1 benda yg aku x pernah fikir nak buat!!! tak terlintas pun dalam kerjajaya aku sebagai sekuriti ni,,,,, hahaha
jam pukul 9 pagi aku diarahkan ke satu pos jagaan aku oleh boss nombor 9, kunun2 nya kaber baik aku pun pegi ngan ketua boss nombor 12,boss nombor 12 dengan tuan pemegang stereng dan pemijak brek.. ke lokasi kompleks kerajan yg tut tut tut tut tut(di rahsia atas sebab keselamatan)
kedatangan kami mmg si sambut meriah dengan unit polis k9 dan unit pemusnah bom!! aii meriah sungguh!! dan secara automatik aku di suruh mengeledah bangunan... hahahaha,, sempat lagik encik misai tu buat lawak bodo...... kalo jumpa bom tu,,, ko campak 10 kaki pastu lari.... ha ha ha
kalo aku jumpe pun sah aku x usik... dlm senarai tugas aku x der list supaya mencari bom...,,,,
dengan berlagak sebagai mcm keenu reeves dalam citer speed,,, mencari lah aku... destinasi utama.. tandas pompuan,,,sebab nya...
1: dlm unit pemusnah semua lelaki,
2: aku pakai unipom sekuriti
3: dlm tandas x der cctv
4: dlm tandas ade gas semulajadi dan boleh menyebabkan letupan!
setelah mengeledah 23 tandas ( 1 je tandas lelaki) aku di beritahu bom dah di jumpai di pasu bunga,,, lega... dan itu bukan nya bom,, tetapi daun layu mcm btk mercun,, kesimpulannya si pemanggil tu mmg sengaja nak buat julai fool, tapi bagus gak, ada keje sket unit pemusnah bom tu,
dalam fikiran aku, kalo orang tu nak meletup kan bangunan tu secara haram, dia x kan kasi tau punya

1 comment: