Wednesday, February 4, 2009

hari ni punye citer


jam 1943;
lokasi ; pejabat keselamatan
keadaan; hujan renyai2

datin xxx : cik tumpang tanya.. nak keluar ke jalan besar ikut mana?
pegawal 1 : sini x bole keluar puan... puan kena ikut jalan belakang...
datin xxx : tak bole lah encik... ada kereta parking kat laluan keluar...

pengawal 1 gi tgk laluan... mmg ada pemandu bodo bangang unta parking tengah2 jalan...tgk space kiri kanan
ada ruang besar sket.

pengawal 1 ; puan.. bole la lalu.. nnt saya tolong guidekan...
(datin tu tak dengar sebab tutup tingkap)
pengawal 1 ; puann ooo puan ( sambil ketuk tingkap)... ikut saya.... nnt saya tolong tunjukkan..!!
datin tu pun pandu keta besor ikut pengawal 1...
pengawal 1 ; ok puan... puan jgn belok2.... stering tegak jer
tapi pompuan tu x dengo sebab tutup tingkap... ujan makin lebat.....
hati pengawal 1 suda panas.. hujan makin lebat.. baju da kuyup.. pompuan tu leh wat bodo je
pengawal 1 suda hilang sabar.... puannnn jgn belok2!! trus jerr (menjerit sebab hujan dan pompuan tu x bukak tingkap)
kerata suda 70 percent lepas... dia pun turunkan tingkap sedikit... apa yg awak jerit2kan nih... ingat saya
pekak ke... 1 lagik... saya ni datin Tuuttttttttt(lebeykuangsensorlah) awak jgn kurang hajar taw..
sedar diri awak tu cuma pak guard!!
vrommmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!! kereta datin tu pun berlalu laju.. x cakap terima kasih pun...

itu lah dunia.. bila ada pangkat sikit.. da nak belagak... aku dok diam dlm kebasahan hujan...
terdengar makmum azan....... dlm hati bergolak.. siap ko... aku hapal no plate ko
aku jumpe kat tgh jalan .. sah aku baling ngan batu.....

tamat

jam ; 2226
lokasi ; pejabat keselamatan
keadaan; tgh lepak2 isap rokok

pegawai 1 ; 14.. 14... pagilan dari 02 over...
pegawai 1 ; 14.. 14... pagilan dari 02 over...


pegawai 2 ; 02... 02... kirim berita over....
pegawai 1 ; ok 14.. sila ambil perhatian... pastikan semua anggota di neuro ada di lokasi masing2..
pegawai 2 ; berita terima... pertanyaan.. ada apa masalah ... over
pegawai 1 ; saya terima maklumat.. ada 2 3 reporter cuba memasuki wad psykiatri ... anda pastikan tiada sorang pun yang lps..
pegawai 2 ; berita paham 02.. ada apa-apa maklumat lagi ... over?
pegawai 1 ; tiada.. berita tamat.. tanggo kilo.. roger and out..

pegawai 2 pun gi la risik2 apasal ada repoter rajin nak gi masuk wad gila ni..
dpt info ada seorang artis wanita masuk wad gile... siann...
muda2 lagik dah gilaa

No comments: