Wednesday, February 6, 2008

hari ni hari khamis...

salam!.... hari ni ari khamis... aku baru balik dari minum ngan salah sorang otai dlm ubuntu.... x penah jumpe pun.... mengeteh kat steven korner.... lepak dari kol 6 sampai kol 8.... masa nak jumpe
dia soh aku tunggu kat BHP jalan genting klang... aku pun orait je la... dah sampai bhp baru aku pasan... kat jalan genting klang ade 3 bhp!! bodo betul aku.. nak tepon pun.. hp aku pajak kat membe aku.... main nekad je la.... cari2 jumpe gak steven korner.. layan borak.... tengah2 sedap beborak.... aku punye jari leh gatal lak main kat kerusi aluminium... sanggkut!!! arammmmmm.. dkt 5 minit gak nak kuar jari aku... kalo aku paksa.. sah jari aku luka.... membe aku leh pakat gelak..sib baik dia x sempat ambik gambo.. kalo x... sah aku kene bahan..... lepak dkt 2 jam... balik umah nak tido....ehhh mlm tadik aku gi hkl... ade mamat mabuk lango kabin kat orthopedik... sib baik x ade orang.... kalo x haru gak! gini la keadaan nya kalo mlm perayaan... aku lalu gak kat kecemasan.. ramai orang.... ade gak yg dok melepak tunggu nombor.... tapi yang aku eran... ramai yang melayu.... raya cina ramai melayu msk sepital... tanya2 gak kat membe yg jaga situ... dia ckp bdk melayu eksiden.... budak melayu mabuk...pastu lango tiang,, bdk melayu gado kat kelab malam... adeih!semua melayu? ni raya cina ke raya melayu?... x tau la apa nak jadi bdk2 skerang... aku malas nak lepak lama2... aku balik umah... dlm perjalanan balik tu... ade ekseden betul2 kat balai polis setapak... mamat india... tulang kering dia patah.... huhuhu terkulai je masa diarang angkat masuk teksi... langgo pokok bunga kat situ... darah merecik kat jalan tu,,,
sib baik aku ni dah biasa tgk darah... kalo x... da pengsan da.... aku nak tido dulu pasal ngantuk,,,, nnt sambun

No comments: